Wie zijn wij

Leden van de straatvereniging De Verbinding, wonen aan de Verbindingsweg. Soms verhuist er een Verbindingswegger en wil toch graag lid blijven. Dat kan ook.

Niet iedereen, die aan de Verbindingsweg woont is lid, maar heel veel bewoners wel. De leden vormen samen de vereniging en betalen daarvoor contributie, houden een jaarvergadering en stellen een bestuur aan. Ook worden er spontane voorbereidingscommissies, om een evenement of activiteit te organiseren, opgericht. Dat levert plezier en je leert je buren nog beter kennen.

Natuurlijk heeft ook onze vereniging de activiteiten moeten terugdraaien in de Corona pandemie. Goed is wel om dan te zien, dat ook in zo’n contactarme periode er over en weer aandacht is voor elkaars wel en wee. En het is geen suffe boel bij De Verbinding, taaie ouderen en springende jongeren, ze zijn allemaal lid.